
WYMIANA TOWARU
Jeśli zamówiłaś/eś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowana/y wymianą na inny rozmiar,albo chcesz wymienić produkt na inny,skorzystaj z procedury zwrotu i zamów nowy produkt.
W sklepie www.ubierzmniemamo.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych artykułów,następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie nawet w tym samym dniu co dokonałaś/eś zwrotu produktu.W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model,rozmiar i kolor.
Pamiętaj aby nowe zamówienie opłacić wybraną przez siebie formą płatności lub wybierz opcje za pobraniem. Postępuj zgodnie z procedurą zwrotu.
ZWROT TOWARU (więcej informacji zawarte w regulaminie sklepu)
Uzupełnij FORMULARZ ZWROTU (POBIERZ), dołącz do przesyłki paragon i odeślij ze zwracanym zamówieniem.
Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.
Przygotowaną przesyłkę odeślij na adres:
UBIERZ MNIE MAMO ROBERT DĄBROWSKI
SŁONECZNA 9
87-710 SŁUŻEWO
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
MOŻESZ SKORZYSTAĆ Z BEZGOTÓWKOWEGO ZWROTU Z DPD (Opcja dostępna dla klientów, którzy jako sposób dostawy wybrali kuriera DPD), szczegóły TUTAJ .
Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość e-mail z powiadomieniem.Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktów w magazynie.
Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie.
REKLAMACJA TOWARU (więcej informacji zawarte w regulaminie sklepu )
Uzupełnij FORMULARZ REKLAMACYJNY (POBIERZ), dołącz do przesyłki paragon i odeślij ze zwracanym zamówieniem.
Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.
Przygotowaną przesyłkę odeślij na adres:
UBIERZ MNIE MAMO ROBERT DĄBROWSKI
SŁONECZNA 9
87-710 SŁUŻEWO
W przypadku reklamacji - Sprzedający ponosi koszty odesłania towaru.
Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktów w magazynie.
Zwrot kosztów realizowany jest przelewem bankowym.